Key Account Supervisor
Công ty Cổ phần Dịch vụ Giao Hàng Nhanh
Hồ Chí Minh, Việt Nam
2 ngày trước
source : Talent Network

Mô tả công việc

  • Develop trust relationships with a portfolio of major clients to ensure they do not turn to competition
  • Acquire a thorough understanding of key customer needs and requirements
  • Expand the relationships with existing customers by continuously proposing solutions that meet their objectives
  • Ensure the correct products and services are delivered to customers in a timely manner
  • Serve as the link of communication between key customers and internal teams
  • Resolve any issues and problems faced by customers and deal with complaints to maintain trust
  • Prepare regular reports of progress and forecasts to internal and external volume
  • Manage the team of 3-5 key account executive
  • Initiative
  • Open-mind to learn and experience new things
  • Proactive, Result-oriented
  • High spirit of ownership
  • Good command of English & computer skills (Excel)
  • Strong communication, build a good relationship with others
  • Planning skill & time management skill
  • Ability to work under high pressure
  • Leadership
  • Logistics / E-commerce / Sales and Account Skills
  • Phúc lợi

    Bảo hiểm theo quy định, Du Lịch, Thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

    Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký