Customer Services Documentation
Công Ty Harvey Nash
Hồ Chí Minh, Việt Nam
3 ngày trước
source : Talent Network

Mô tả công việc

Harvey Nash's client is al Logistic company, which is looking for a Customer Services Documentation, taking these responsibilities :

  • Ensure and monitor customers’ requirements are documented, verified and recorded in the Logistics Procedure and Account Matrix profile to comply with customers’ and vendors’ requirements.
  • Ensure vendors’ documents are delivered to customers in a timely, accurate and complete manner.
  • Liaise and advise customers and vendors of any inaccurate and incomplete documents that may impact cargo delivery.
  • Execute and adhere to customers’ service requirements based on Documentation
  • Instructions of the LPs.
  • Problem Resolution ensure issues are tackled immediately and escalate to Customer Service Supervisors when there is potential costs impact.
  • Continuously intensify relationship in order to maintain and protect customers.
  • Continuously identify service gaps, make recommendations and implement solutions to enhance greater customers’ satisfactions.
  • Ensure customers’ reports are timely and accurate.
  • Yêu cầu công việc

  • College graduation or above
  • 1 year experience at same position, preferably within Logistic industry
  • Good at English (both spoken and written)
  • Software skills (Word, Excel)
  • Phúc lợi

    Bảo hiểm theo quy định, Phụ cấp, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Chế độ nghỉ phép

    Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký