TRỢ LÝ GIÁM ĐỐC
Công ty TNHH Thúy Mỹ Tư Việt Nam
Bình Dương, Việt Nam
10 ngày trước
source : CareerLink

Mô tả chi tiết công việc

  • Assistant Director to manage Management Division (Accounting, EXIM, HR, GA, Purchasing, Warehouse)
  • Support Director to prepare report for Meeting : Weekly, Monthly, others follow request from BOD.
  • Checking all document before submit to Director.
  • Assist the Director in directing, monitoring, developing and implementing the company's program and plan.
  • Communicate the information related to the job requirements from the director to departments or any specific staff.
  • Coordinate with other departments to implement and complete the work.
  • Translator
  • Perform other duties as required by the Board of Directors.
  • Benefits :
  • 13th salary, bonus base on job performance.
  • Insurance based on Vietnamese law
  • Shuttle bus from HCM to the company
  • Kinh nghiệm / Kỹ năng chi tiết

  • Accounting or Sales experience
  • Must be fluent in English
  • Must be skillful in Excel & Power Point
  • Prefer single
  • Must live close to company
  • Available to work overtime
  • Mô tả

  • Ngành nghề việc làm : Thư ký / Hành chánh
  • Cấp bậc : Nhân viên
  • Nơi làm việc : Bình Dương , Thành phố Thủ Dầu Một
  • Trình độ học vấn : Cử nhân
  • Mức kinh nghiệm : 0-1 năm kinh nghiệm
  • Loại công việc : Toàn thời gian cố định
  • Giới tính : Nam / Nữ
  • Ứng tuyển
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Ứng tuyển
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký