Training & Service Manager
CBRE Group, Inc
Vietnam
22 giờ trước

Main Duties :

  • Quality Control : conduct ongoing audit and review at all Projects, identify and resolve problems, create and implement quality improvement plans
  • Quality Improvement : conduct regular Training sessions for onsite staff
  • Onsite Manpower Supervision : in conjunction with AD Operations & Operations Manager, manage the performance & service delivery of onsite staff for all Projects
  • Requirements :

  • Completed Secondary School Education
  • Completed University with qualification in business
  • Holder of Property Management Certificate from Ministry of Construction
  • Minimum 5 years experience in Property Management / Hospitality / Customer Service
  • Minimum 3 years experience in a Trainer position
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký