Customer Service Executive | Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
MegaCEO.com
Hà Nội, Việt Nam
6 ngày trước
source : Talent Network

Mô tả công việc

Our client is an FDI manufacturing company, now looking for a Customer Service Executive in Bac Ninh :

  • Receive feedback from customers about the quality of products.
  • Collaborate with other departments to improve product quality
  • Make improvement plans to ensure the production process is consistent with the customer's progress
  • Handle customer complaints
  • Other details will be discussed during interview
  • Male / Female
  • Academic level : University degree
  • Experience : 1-3 years of relevant working experience
  • Language : Good English and Chinese communication
  • Good computer skills
  • Excellent problem solving skills
  • Phúc lợi

    Bảo hiểm theo quy định, Du Lịch, Thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

    Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký