Office Admin/ Accounting Assistant
RGF HR Agent Vietnam Co., LTD
Hồ Chí Minh, Việt Nam
1 ngày trước
source : Talent Network

Mô tả công việc

1) Report to Vietnamese Corporate Manager2) Assigned to Admin-Accounting Dept., work with another Accountant3) Job Responsibilities : -

Support Corporate Manager (70%) to oversee all areas of the office, help to administer payroll and is responsible for scheduling and overseeing the performance of office employees as well as all other aspects of the office including computer workstations, phones, supplies, etc.

  • Support Accounting Staff (30%) to handle all bookkeeping aspects of the business including accounts receivable and accounts payable transactions, deposits, reconciliation of accounts, preparing reports and information for tax purposes, etc.
  • Work on 7-months contract
  • Yêu cầu công việc

    1) Essential Requirements : - Qualifications : Bachelor degree in business related majors- Language : English Business level-

    2+ years' working experience as Office Admin cum Accounting Assistant in any industries

    2) Preferable Requirements : - Qualifications : Bachelor degree in Accounting / Auditing

    3) Characteristics : - Honest, hardworking and ability to learn

    Phúc lợi

    13th month salary : calculated pro rata for the first year when staff is not working fully 12 months of calendar year

    Ứng tuyển
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Ứng tuyển
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký