Product Manager
Mega Lifesciences
Hồ Chí Minh, Việt Nam
6 ngày trước
source : Talent Network

Mô tả công việc

  • Indentify, develop, evaluate market & brand development plan as per the product development strategies- Analyze sales, customer, market data, consumer insight to define right segmentation, targeting, positioning for the brands in charge-
  • Develop, implement & control marketing programs as per the annual approved budget- Conduct the market research & sale analysis to implement suitable & productive market development plan adjustment-

    Evaluate the financial aspects of product development, such as budgets, expenditures, or ROI & profit-loss projections- Coordinate with related cross functions, distribution partner, export partner to ensure effective sales & demand planning-

    Make highly accurate sales forecast & ensure no out of stock- Implement training programs as per Dept’s training plan- Support line manager to build market evaluation report and develop new product & line extension.

    Yêu cầu công việc

  • University graduated- At least 2-year experience as Product Manager or 3 years as Product Executive- Critical thinking, complex problem solving & time management skills-
  • Good English skills- Good computer skills (Excel, PowerPoint, Word).- Willing to travel and field visit extensively.

    Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký