Incident Management Agent
Talent Network
Việt Nam
2 ngày trước
source : Talent Network

Mô tả công việc

  • Record and classify received Incidents and undertake an immediate effort in order to restore a failed IT Service as quickly as possible
  • Log all Incident / Critical incident details, allocating categorization and prioritization codes
  • Understanding of ITIL framework with Incident management
  • Understanding of ServiceNow as ticketing tool
  • Call handling skill and different IT team interaction knowledge is a must
  • Ứng tuyển
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Ứng tuyển
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký