HR Officer
Chi Nhánh Công Ty TNHH Aeon Mall Việt Nam Tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Hồ Chí Minh, Việt Nam
6 ngày trước
source : Talent Network

Mô tả công việc

  • Process Aeonmall compensation and benefits programs including (working shift schedule, payroll calculation; social insurance claims, other company benefits) for all staff. 30%
  • Prepare internal & exteral reports such as Social Insurance Report, Labor Report, PIT Report to follow company regulations and Labor / Tax Law 10%
  • Update employee profiles to Human Resource Information System to ensure the accuracy and up to date information of all employees 15%
  • Handle all related Expatriates' management such as work permits, residence cards, ect 10%
  • Manage all contracts and other related documents and requests of Human Resource Division 20%
  • Making plan and support in all HR activities and events 10%
  • Other duties as assigned by the Supervisors 5%
  • Yêu cầu công việc

  • Candidate must possess at least a College Degree, Business Studies / Administration / Management, Compensations and Benefits or equivalent.
  • Careful and have good communication skills. Ability to work well with Microsoft Office, especially Excel is a must.
  • Required language(s) : English
  • At least 1 year(s) of working experience in the related field is required for this position.
  • Applicants must be willing to work in AeonMall Head Office Dist. 1
  • Full-Time position(s) available.
  • Phúc lợi

    Máy tính xách tay, Bảo hiểm theo quy định, Du Lịch, Xe đưa đón, Thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Chế độ nghỉ phép

    Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký