Customer Service Staff - Hotel
TRANSCOSMOS
Hồ Chí Minh, VN
1 ngày trước
source : ICONIC

Job workplaces :

  • Hồ Chí Minh - Việt Nam
  • Job level : Job industry :

    Job industry :

  • Khách sạn
  • Job description :

  • Interface between customers and hotels to resolve any cases arising upon / after check-in.
  • Re-book based on payment data and booking center.
  • Identify & escalate bug issue to related engineering team.
  • Manage hotel health.
  • Identify last minute hotel booking.
  • Escalate new and unsolved issues to Team Leader.
  • Job requirements :

  • Computer literate, familiar with online purchasing, social media, or mobile apps is a plus.
  • Minimum typing skill : 50 words per minute.
  • Good communication skills and problem solving skills.
  • Experience in customer service.
  • Experience or well understand with hotel booking-related business a plus.
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký