Contact Center Officer - District 7
Shinhan Bank Vietnam
Hồ Chí Minh, Vietnam
2 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

The Contact Center Officer is responsible for providing Shinhan’s customers with support and consultancy on the full products / service.

This role is also responsible for conducting sale / customer care related outbound calls.

The key responsibilities include :

Provide support and consultancy to Shinhan’s customers

Identify customer needs and refer to other sale channels

Ensure high quality service delivering to maximize customer satisfaction

Welcome call to new customers and get their feedback about the bank’s services as per standard script

Back up other teams when required

Yêu Cầu Công Việc

Demonstrated commitment to customer service and attention to details

Effective Vietnamese and English written and verbal communication skills (Preferred Korean Speaking)

Ability to work under high pressure

Ability to work in shifts (including night shifts)

Good interpersonal, negotiation and presentation skills

No previous experience is required

Thông tin khác

  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký