Area Sales Manager
Coca-Cola
Hà Nội, Việt Nam
13 ngày trước
source : Talent Network

Mô tả công việc

Responsible for the Commercial aspect of the Annual Business Plan- Develop full year trade programs to drive availability and SOVI, develop key priorities based on identified issues-

Recommend+ OBPPC and pricing initiatives+ New outlets to be penetrated / converted, coolers+ New channels to be penetrated / converted-

Set budgets for DME, CAPEX (coolers), OPEX- Assess current business situation and identify issues

Responsible for the monthly follow-thru of the annual business plan- Assess current period’s business results and define the issues-

Develop trade programs to bridge the gaps and achieve targets- Align other resources with cross-functional team- Get approval of programs from CLTs level-

Set sales target & Cascade the programs to Sales, MEPs and crossfunctional teams to ensure execution- Track, rank and publish results to ensure execution-

Review DME, DFR, actual spending vs. plan, identify gaps and develop priorities to close the gaps

Recommend pricing initiatives which leads to revenue growth. Lead pilots to test revenue growth opportunities

Set the Rolling Estimate for each period

Lead the Route to market deployment within channel

Yêu cầu công việc

University graduate or equivalent; At least 6 years in Sales & Marketing in FMCG company; Strong leadership Ability to manage DFR budget Sales Analytics skill Initiative and Follow Through

Phúc lợi

Bảo hiểm theo quy định, Du Lịch, Xe đưa đón, Thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Chế độ nghỉ phép

Ứng tuyển
Thêm vào ưa thích
Loại bỏ khỏi mục ưa thích
Ứng tuyển
Email của tôi
Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
Tiếp tục
Mẫu đăng ký