Customer Service - Korean - International Developer created
PERSOLKELLY Vietnam
Bắc Ninh
3 ngày trước
source : Tuổi Trẻ

Mô tả Công việc

  • Support sales team in CS role to take care the customers for the after sales services.
  • Cordinate with other departments to ensure the business operation is under good run as well as meet the customer’s need and requirement
  • Manage inbound calls / emails / fax or in person from customers interested in renting a factory with company.
  • Respond to customer inquiries and concerns, resolves complaints, emergencies and problems and provide factory renting service to customers.
  • Maintain communication with Direct Sales personnel to address day-to-day needs and special requests.
  • Tasks assigned by the Senior Managers from time to time
  • Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree preferred
  • Proficient in Microsoft Office
  • Professional customer service skills.
  • Excellent verbal and written communication skills
  • Strong time management and organizational skills
  • Strong problem solving skill
  • Fluently in Korean
  • Can communicate in English
  • Thông tin khác

  • Độ tuổi : Không giới hạn tuổi
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký