Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
TNHH Speak up Viet Nam
Tp Hồ Chí Minh
6 ngày trước
source : NHÂN LỰC NGÀNH LUẬT

Mô tả công việc

  • Customer Services.
  • Coordinate with Center Manager to distribute visit to Education Consultant.
  • Update visitors’ info on CRM.
  • Become a service hub to receive all customer / student feedback / complaints as the center level.
  • Coordinate with the Academic and Admissions Department to do the survey to customers and students all the time.
  • Assign cabins in the system for students learning Multimedia.
  • Maintain center operation : check the temperature of classes, keep center clean and tidy, good music, good smell, etc...
  • Support Academic and Admissions departments in center's event organizing.
  • Support MKT team to implement the promotion campaign as center level.
  • Yêu cầu công việc

  • College degree or above.
  • At least 1 year experience in customer services / customer care. Having previous customer service experience in hotel / restaurant is preferable.
  • Exhibits positive attitudes.
  • Good verbal communication skills in Vietnamese & English.
  • Phúc lợi công việc

  • Free English course up to 60mil / year.
  • 13th payment.
  • Professional training / coaching.
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký