Customer Service Advisor, Frontline
DHL-VNPT Express Ltd.
Hồ Chí Minh, Vietnam
1 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

  • Accept and register bookings for company services
  • Offer alternatives to customers and potentially turn information calls into sales leads or identify other additional value added services to customers when opportunities arise during the course of interaction.
  • Respond to customers consistently and confidently by providing accurate information in all areas such as custom requirements, transit time and prices.
  • Enhance service experience in the company by exercising professionalism and empathy when dealing with each individual customer’s varying needs and demands
  • Yêu Cầu Công Việc

  • Ability to work in shift
  • Expected years of experience : (Minimum) : 2 years experience in a Customer Contact Centre or Telesales environment in a service industry (preferable)
  • Experience working in teams
  • Expected Educational Qualifications : College or University Degree (preferable) or Diploma
  • Typing skills (at least 30 wpm preferable)
  • Telephone skills (excellent)
  • Conflict resolution skills (excellent)
  • Technical Skills (Telephone and Order Booking systems preferable)
  • Communication skills - spoken and written (excellent)
  • Negotiation and interpersonal skills (excellent)
  • English skills verbal and written (good)
  • Thông tin khác

  • Bằng cấp : Đại học
  • Độ tuổi : Không giới hạn tuổi
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Thời gian thử việc : 60 days
  • Cơ hội huấn luyện : Certified International Training courses
  • Phúc lợi :
  • Global multinational company with dynamic working environment
  • Multiple earnings and benefits from attractive rewards internally
  • Health & Wellbeing programs
  • Multiple engagement and team building activities annually
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký