Secretary
MM Mega Market Vietnam
Hồ Chí Minh, Vietnam
6 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

Responsible for providing secretarial, administrative supports and assisting in business to the Director.

Secretarial and Administration

  • Type correspondence, reports, contracts, faxes of the Director
  • Set together the agenda for meetings, take messages
  • Maintain confidentiality of all matters pertaining to clients’ information and the Director Office.
  • Business Assistant

  • Interact with Stores and other departments
  • Brief reports, papers and presentations
  • Carry out research and presenting findings
  • Join in meetings take notes of key topics & decisions
  • Participate actively in key events.
  • Yêu Cầu Công Việc

    Effective performance of this job requires the person to be really hands-on and persistence to follow through meticulously key steps of the operational procedure.

    Essentially the profile of the job holder should include :

  • Bachelor degree or equivalent qualifications
  • Fluent in English
  • Business mindset
  • Experience : 1 - 3 Years of experience in any filed (Relevant experience is valued but not compulsory)
  • Excellent skills for MS office software and typing skills
  • Strong in communication and time management
  • Thông tin khác

  • Bằng cấp : Đại học
  • Độ tuổi : Không giới hạn tuổi
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký