Customer Success Specialist
Công ty Cổ phần Dịch vụ Hậu Cần Boxme Việt Nam
Hà Nội
6 ngày trước
source : Tuổi Trẻ

Mô tả Công việc

  • Develop and manage client portfolios to follow KPI’s.
  • Onboarding and training clients.
  • Maintaining ongoing customer relationships and networking about their adoption
  • trends, sentiment, and mining opportunities for deeper engagement.

  • Understand customer outcomes and their business needs, analyze customers
  • business data and help them succeed.

  • Provide insights on client-to-business interactions, improve customer experience
  • through product support.

  • Engage with customers, create strategies to help customers grow and profitability
  • by maximizing value.

  • Handle customer complaints and requests (being the main point of contact
  • between the company and clients).

    Yêu Cầu Công Việc

  • Logistics, E-commerce & marketing knowledge are preferred
  • From 2 years experience working with, and managing B2B customers.
  • From 1 years experience working online sellers.
  • A high level of accuracy and attention to detail is required.
  • Good communication and interpersonal skills (in Vietnamese & English).
  • Flexible approach, able to operate effectively with uncertainty and change.
  • Thông tin khác

  • Độ tuổi : Không giới hạn tuổi
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký