Assistant, Claims-Motor Admin
Liberty Insurance Pte Ltd
Ho Chi Minh, VN
1 ngày trước

Job Description

  • Receive document from Dealers or Customers
  • Check and support respective to get sufficient documents
  • Scan document and upload to system
  • Check related documents and approve payment
  • Communicate with Finance to conduct on Payment on time
  • Communicate with related departments for any issues arise for payment
  • Store documents and move to warehouse
  • Other tasks are required.

Role Requirements

  • College - University Degree
  • Careful, hardworking, team work spirit
  • Work independence
  • Communication skill
  • Familiar with Ms Office and system 
  • Experience in Payment Team for Industry Insurance at least 1-2 years

Powered by JazzHR

Báo cáo công việc này
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Nộp đơn
Email của tôi
Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
Tiếp tục
Mẫu đăng ký