Tuyển gấp - Nhân viên dịch vụ thương mại– Thời vụ 1 năm
Công ty TNHH SCG Việt Nam
Hồ Chí Minh, Việt Nam
1 ngày trước
source : Talent Network

Mô tả công việc

  • Cooperate to Sales and Accounting team to review the compliance of documents / to fulfil and verify trade documents.
  • Input precisely & maintain punctually the data of Sales & Cost on SAP System
  • Prepare the supportive documents for billing process and payment process of the assigned products or services.
  • Yêu cầu công việc

  • Candidate must possess at least a Bachelor's Degree, Economics, Commerce or equivalent.
  • Required skill(s) : systematic mind set to work on system and logical thinking, good in communication and collaboration, Computer skills : word, excel, Power point.
  • English skills : Good at Speaking, Reading, Writing skills
  • At least 1 year(s) of working experience in the related field is required for this position.
  • Preferably Junior Staffs specializing in Clerical / Administrative Support or equivalent.
  • Full-Time position(s) available.
  • Phúc lợi

    Máy tính xách tay, Bảo hiểm theo quy định, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Chế độ nghỉ phép

    Ứng tuyển
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Ứng tuyển
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký