Project Coordinator & Finance Analyst - Can Tho
THE NEW TARGET
Cần Thơ, Việt Nam
5 ngày trước
source : Vieclam.TV

Chức vụ : Nhân viên

Nhân viên

Yêu cầu giới tính :

Không yêu cầu

Địa điểm làm việc :

Cần Thơ

Yêu cầu độ tuổi :

Mức lương : Thỏa thuận

Thỏa thuận

Bằng cấp tối thiểu :

Không yêu cầu

Số lượng cần tuyển :

Hình thức làm việc :

Toàn thời gian cố định

Kinh nghiệm tối thiểu :

2 năm

Đăng ký Đăng nhập

Mô tả công việc :

Responsiblities :

  • HQ Coordination and BOM Support
  • Act as the point of contact and communicate the project status to the HQ monthly;
  • Proactively manage, coordinate and organize activities and schedules for HQ representatives and BOM including meetings and correspondence;
  • Prepare and consolidate monthly reporting materials to the HQ and BOM, meeting agendas and minutes; action logs and ensures timely follow up by necessary parties;
  • Ensure all requirements of the by-laws and process for the Annual General Meetings are met in a timely manner;
  • Assist with reporting requirements to accreditation, licensing and funding bodies;
  • Ensure related travel and hotel accommodations for representative from HQ are arranged;
  • Financial Analyst
  • Perform financial forecasting, reporting, and operational metrics tracking;
  • Analyze financial data - and create financial models for decision support;
  • Report on financial performance and prepare for regular leadership reviews;
  • Analyze past results, perform variance analysis, identify trends, and make recommendations for Improvements;
  • Guide cost analysis process by establishing and enforcing policies and procedures;
  • Provide analysis of trends and forecasts and recommend actions for optimization;
  • Recommend actions by analyzing and interpreting data and making comparative analyses; study proposed changes in methods and materials;
  • Identify and drive process improvements, including the creation of standard and ad-hoc reports, tools, and excel dashboards;
  • Increase productivity by developing automated reporting / forecasting tools
  • Quyền lợi được hưởng :

    Requirements :

  • University degree in Finance / Business Administration or relevant
  • At least 02 years of experience in administrative and financial reporting / industry is preferred;
  • Strong knowledge of business management principles, financial reporting
  • Strong project management - strong planning and solid organization skills including multitasking and time-management;
  • Strong problem solving, analytical and critical thinking, interpersonal verbal and written;
  • Good English skills
  • High proficiency with computers : MS. Office
  • Yêu cầu khác : Salary : Negotiable

    Salary : Negotiable

    Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký