CRM Manager
Circle K Việt Nam
Hồ Chí Minh
5 ngày trước
source : Tuổi Trẻ

Mô tả Công việc

I. Job Purpose :

Handling and managing CRM for smooth and effective activities and effectively following Circle K brand guidelines and requirements.

II. Job accountabilities.

  • Monitor relationships with existing customers through CRM systems
  • Ensure the CRM system provides an effective sales funnel
  • Develop and implement marketing techniques that will drive new customers
  • Set specific marketing strategies to retain customers
  • Plan and manage multi-channel marketing campaigns
  • Suggest new methods to address customers’ needs
  • Track marketing metrics and trends, like conversion rates and web analytics
  • Assist with organizing promotional events to reach prospective customers
  • Review and select CRM software that meets our company’s needs
  • Conduct market research to follow trends and competition
  • Assist the branding team in providing a consistent user experience across all CRM touchpoints.
  • Yêu Cầu Công Việc

  • Proven work experience as a CRM Manager or similar role
  • Solid background in customer acquisition strategies
  • Technical expertise with CRM and analytical systems
  • Knowledge of online marketing methods and best practices
  • An ability to manage marketing projects end-to-end
  • Strong communication skills along with a customer-oriented attitude
  • BSc in Marketing or IT or relevant field.
  • Thông tin khác

  • Bằng cấp : Đại học
  • Độ tuổi : 30 - 45
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký