Customer Support Specialist
TNHH Gofingo Vietnam (gofingo.com)
Hồ Chí Minh, Vietnam
6 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

  • Manage large amounts of incoming calls, missed calls
  • Respond to customer queries in a timely and accurate way, via phone, email or chat
  • Identify and assess customers’ needs for a loan
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods / tools
  • Meet personal / customer service team sales targets and call handling quotas
  • Follow communication procedures, guidelines and policies
  • Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated from colleges and above
  • Proven customer support experience, especially in call center in Banking & Finance Industry
  • Track record of over-achieving quota
  • Strong phone contact handling skills and active listening
  • Familiarity with CRM systems and practices
  • Customer orientation and ability to adapt / respond to different types of characters
  • Excellent communication and presentation skills
  • Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively
  • Good communication in English is a must
  • Thông tin khác

  • Bằng cấp : Cao đẳng
  • Độ tuổi : Không giới hạn tuổi
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký