Call center officer
Toyota Financial Services Vietnam
Hồ Chí Minh, Vietnam
4 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

Main duties :

  • Answer customer inquiries via phone, email, chat.
  • Follow up customer inquiries.
  • Manage and resolve complaints by clarifying issues.
  • Make outgoing calls, survey calls, up sale / cross sale to customers.
  • Yêu Cầu Công Việc

  • At least College Graduated.
  • At least 1 year of experience in call center environment or customer service position.
  • Good tone of voice (clear, cheerful and appropriate speaking speed).
  • Willing work overtime, under pressure and be positive attitude.
  • Good at skills : communication, problem solving skills, time management.
  • Thông tin khác

  • Bằng cấp : Cao đẳng
  • Độ tuổi : Không giới hạn tuổi
  • Giới tính : Nữ
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký