Tuyển dụng HR Assistant (Good At English)
TNHH Thương Mại Dịch Vụ IKON Việt Nam
Tp Hồ Chí Minh
3 ngày trước
source : NHÂN LỰC NGÀNH LUẬT

Mô tả công việc

1. Assisst to Organize event of Company.

2. Assisst to Organize meeting, conference, class of Company.

3. Prepare paperwork for HR policies and procedures.

4. Assist in monthly payroll, insurance calculation, and other benefit programs / schemes.

5. Collaborate with the Recruiter to post job ads on career pages, process incoming resumes and provide orientations for new employees.

6. Process employees’ requests and provide relevant information.

7. Collaborate with Office Admin to manage HR Department’s stationery, book ticket, hotel, visa, work permit for business trip and other activities,

8. Make payment of internet, electronic, parking fee, phone, and other.

9. Manage and in charge of daily operation working.

Yêu cầu công việc

1. Have 1 experience year or similar position, 22 - 26 years old.

2. Good communication at English.

3. Team work, problem solving skill, multi tasks.

4. Full range of functional HR skills : workforce planning, recruitment, performance management, compensation, organizational development, talent management, succession planning, and change management.

5. Responsibility, carefully, detail-oriented, enthusiastic, highly trustworthy.

Phúc lợi công việc

1. Deal with the company.

Báo cáo công việc này
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Nộp đơn
Email của tôi
Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
Tiếp tục
Mẫu đăng ký