Customer Service Executive
transcosmos vietnam
Thành phố Hồ Chí Minh, Thành phố Hồ Chí Minh, Vietnam
3 ngày trước
  • Flight operator is responsible for customer cases related to flight tickets, providing customer support to customer before, during and after flights as permitted under the terms of their ticket purchases and interfaces with airlines / wholesaler as needed to serve the customer.
  • Detail task :

  • Resolve customer cases related to flight tickets, including but not limited to rescheduling, corrections, changes, and check-in problems.
  • Contact Ground Transport Partner to ensure to get a resolution for customer case
  • Answering escalated problems from the Customer Service team
  • Use SF for ticketing problems
  • Job roles not limited to the above points and may expand / reduce suited to Traveloka needs and policy
  • Issue / change tickets to customers via the booking system.
  • Escalate support cases as per the company’s criteria.
  • Achieve daily / monthly performance targets defined by the project
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký