Trợ Lý Kinh Doanh - Sales Admin
Công Ty Cổ Phần Goody Group
Hồ Chí Minh
5 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

  • Support Sales Team effectively to prepare sales kit for meeting customers, make contracts, collect information to make report, write meeting minutes,..
  • Orders and deliveries and provide support for sales representatives.
  • Follow up with customers about payment, double-check billing information, follow up AR (account receivable), check overdue AR, sending red invoice.
  • Processing all sales-related paperwork, daily sale reports
  • Take care all clients’ information / contracts / payment terms
  • Administration tasks
  • Ad-hoc as requested by the management
  • New product knowledge learn
  • Yêu Cầu Công Việc

    Female, 23-30 ages

  • Graduate of any Business Degree / Computer university graduated
  • At least 1-year experience in FMCG companies
  • Experience in managing and operating Distributor Management System (DMS)
  • Data analyzing Skills / IT skills is a priority. Proficient in computer operations
  • Good interpersonal skills
  • Strong ability to do multi-task.
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký