Trade Marketing
NIC Global
Ho Chi Minh, Vietnam
15 ngày trước

Job description :

  • Develop strategic annual marketing plan, promotion & budget for all accounts.
  • Align with Sales Manager to create & maintain trade calendar of activities for different accounts.
  • Identify and develop necessary Point of Sales materials (POSM) to increase brand presence and improve customer satisfaction.
  • Monitor and evaluate trade marketing programs & activities to measure effectiveness and recommendation of improvements as needed.
  • Carry out specific trade marketing programs, aligning with company strategy, retailers and brand equity.
  • Analyze brand sell through results by channel and make recommendations to increase results.
  • Plan, organize and lead events & exhibitions.
  • Control, monitor and report marketing budget spending.
  • Requirements :

  • Must have at least 5 years of working experience in FMCG Trading Marketing
  • Strong communication and presentation skills
  • Bachelor degree in Marketing or related fields. MBA is preferable
  • Required languages : Vietnamese, English
  • Job Requirements

  • Required Number : 0
  • Year Experience : Not required
  • Minimum Career Level : Manager
  • Minimum Education Level : Bachelor Degree
  • Language :
  • Computer Skill :
  • Non Technology Skill :
  • Benefits

    Step 2
    Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký