Customer Service Executive (E-Booking Service)
Chi Nhánh TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
2 ngày trước
source : NHÂN LỰC NGÀNH LUẬT

Mô tả công việc

  • Process all orders paid by credit card, including checking credit card fraudulent and refund process
  • Verify transactions with a different mode of payments such as bank transfer, credit cards, etc...), match payment and booking ID
  • Interact with banks and customers to validate the information and to confirm or cancel authorizations
  • Initiate refund reversal to the account of the customer;
  • Respond to customer queries by phone or e-mail to support and solve complaint cases;
  • Support related team with bank statement checking, payment verification, refund status.
  • Yêu cầu công việc

  • Minimum 1-year experience in customer support.
  • Good at English (Especially Writing & Reading )
  • Understanding of customer service principles
  • Experience with banking / payment systems is a plus
  • Willing to work on the weekend, national holidays, overtime if needed
  • Willing to work under shifting mode ( Night shift including )
  • Able to adapt in dynamic company culture and fast-paced working environment
  • Able to work under pressure and in a large team
  • Always bring a positive attitude within colleagues and towards customers
  • Phúc lợi công việc

  • Discussed in the interview
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký