HR Executive/ Nhân viên Nhân sự
Cổ Phần Le & Associates
Hồ Chí Minh, Vietnam
4 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

1. Payroll

  • To be in-charge of timekeeping and payroll for related Department;
  • To monitor Annual leave and overtime situation of related Department;
  • To pay other benefits for employees;
  • To calculate, check and pay monthly salary for the employees.
  • 2. Insurance

  • To pay the Social insurance benefits for the employees;
  • To issue and re-issue the Health insurance cards for the employees;
  • Receive, monitor & check insurance book of new employees;
  • Register & follow up health care insurance for the employees.
  • 3. Other

  • Manage staffs’ record, labor contracts, etc
  • Visa & Work Permit for expats
  • Labor relationship
  • Develop and guide the HR policies and procedures
  • Other tasks assigned by manager
  • Yêu Cầu Công Việc

  • Minimum 2 years of experience in the similar position
  • Excellent at English & Vietnamese both written and verbal communication
  • Creative thinking, strong in event organization, excellent communication
  • Organizational skill
  • Database management and record keeping
  • Good at MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • Good knowledge in Labor Law, Insurance Law, Human resource field
  • Analytical and problem-solving skills
  • Able to work independently
  • Thông tin khác

  • Bằng cấp : Đại học
  • Độ tuổi : Không giới hạn tuổi
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký