Monitor, evaluate call, feedback call’s result, to ensure Ops follow the process and improve their performance
Inspect the work of Team Leader CCC to support the improvement of operators
Execute calibration meeting to unify and handle enquiries of TL - CCC
Monitor overall quality in CCC through reports to correct the mistakes of Ops or implement wrong process for the better one
Update new information, procedures, regulations to Operators and Team Leader CCC to ensure they clearly understand the news
REQUIREMENTS
Working experience in customer service, Quality control is preferred .
PC skills (MS Windows, MS Office etc.)
Basic English
Good verbal communication skills
From College Degree
BENEFITS
13th Salary Fixed and KPI Bonus
PTI Health Care for personal
24 / 7 Accidental Insurance
100% Social Insurance
Meal + Phone Allowance
Yearly Medical Checkup
15 Annual Leaves
Professional and Transparent Working Environment
Apply Latest Financial Technology in the World
Báo cáo công việc này
Thank you for reporting this job!
Your feedback will help us improve the quality of our services.
Thêm vào ưa thích
Bạn cần đăng nhập vào tài khoản của mình để thêm công việc này vào mục yêu thích của bạn. Nhấp vào "Tiếp tục" để đăng nhập hoặc tạo tài khoản mới. Sau đó, bạn sẽ có thể truy cập mục yêu thích của mình từ trang web của chúng tôi hoặc từ ứng dụng di động neuvoo.