Loyalty Program Senior Executive (Chuyên viên phụ trách chương trình Khách hàng thân thiết)
MM Mega Market Vietnam
Hồ Chí Minh
5 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

MISSION STATEMENT

The scope of duties of the Loyalty Program Senior Executive embraces on the one hand the data maintenance and analysis customer function for Loyalty Program.

ROLES

  • Collect information, check customers list load on App
  • Manage customer database on App
  • Guide how to use App (download / install / redeem )
  • Upload promotion offers on App. (price, picture, / per customer group, by store, ...)
  • Check point
  • Work with Agency to resolve any issues from App.
  • KEY RESULT AREAS

  • Analysis and evaluation customer behavior on App
  • WORKING RELATIONSHIPS

    Internal :

  • Customer Management
  • Store / SF / B2B / Team / Controlling Team
  • Yêu Cầu Công Việc

  • At least a recognized Bachelor / College degree in Business
  • Knowledge of Analytical, strategy sense
  • Minimum 2 years’ experience at sales analysis (Sales operations, sales admin)
  • Vietnamese Nationality.
  • Good communication skills
  • Microsoft Office computer (Word, Excel, Power Point)
  • Pragmatic, flexible and matured
  • Tidy and appealing appearance, Carefully
  • Team work
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký