Contact Center Officer - Nhân Viên Trực Tổng Đài Điện Thoại
Shinhan Bank Vietnam
Hồ Chí Minh, Việt Nam
21 giờ trước
source : Talent Network

Mô tả công việc

Work Location : District 7 (Crescent Plaza)

BENEFITS :

  • Competitive salary and annual bonus
  • Healthcare and Social Insurance
  • Training and Development opportunity
  • Travelling and social activities
  • The Contact Center Officer is responsible for providing Shinhan’s customers with support and consultancy on the full products / service.

    The key responsibilities include :

  • Provide support and consultancy to Shinhan’s customers
  • Identify customer needs and refer to other sale channels
  • Back up other teams when required
  • Conduct outbound sale / customer care outbound calls e.g. welcome call to new customers and get their feedback about the bank’s services as per standard script
  • Ensure high quality service delivering to maximize customer satisfaction
  • Yêu cầu công việc

  • Demonstrated commitment to customer service and attention to details
  • Effective both Vietnamese and English written and verbal communication skills
  • Ability to work under pressure
  • Good interpersonal, negotiation and presentation skills
  • Preferred at least 1 year of experience in contact center
  • Flexible in working time (for working shifts)
  • Phúc lợi

    Bảo hiểm theo quy định, Phụ cấp, Đồng phục, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Chế độ nghỉ phép

    Ứng tuyển
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Ứng tuyển
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký