Office Administrator
Jolie Siam
Hồ Chí Minh
15 ngày trước

JOB DESCRIPTION

  • Manage mails and packages deliveries
  • Prepare letters and documents as required
  • Manage office stationery : plan and make orders, manage distribution, make purchasing reports for Head of Division
  • Manage office equipment and facilities : contact and handle maintenance services when needed, ensure the office is always clean and well-functioned
  • Manage purchasing process with suppliers, regularly update supplier lists
  • Make booking for staff as required (hotels, air tickets, cars, meeting rooms, )
  • Prepare documents to get visas, work permits and other travel papers
  • Support in event organization and other tasks as required
  • QUALIFICATIONS AND EXPERIENCE

  • University degree
  • Fluent in English (speaking, reading & writing)
  • Good at Microsoft Office (especially Excel)
  • At least 1 year of experience
  • Detail-oriented, good time management
  • Good teamwork spirit
  • BENEFITS

  • Receive training, on-field experience
  • Competitive salary
  • Telephone and lunch allowance
  • Ứng tuyển
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Ứng tuyển
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký