Nhân Viên Kế Toán Ngân Hàng
TNHH PWC (Việt Nam)
Tp Hồ Chí Minh
6 ngày trước
source : NHÂN LỰC NGÀNH LUẬT

Mô tả công việc

  • Preparing petty cash voucher.
  • Updating and maintaining VAT output.
  • Compiling data and preparing a variety of reports (VAT, etc ).
  • Preparing lists of recharges and post to the management system.
  • Reconciling records, journals, and ledgers as needed.
  • Issue office invoices and in-charge every issue relating billings.
  • Assisting with journal entries and other tasks (If any).
  • Yêu cầu công việc

  • Bachelor degree from Accounting / Finance or related majors.
  • At least 1 - 2 year of work experience.
  • Proactive, detail-oriented and able to meet tight deadlines.
  • Good analytical and multiple-task skills.
  • Good command in English, both speaking and writing.
  • Competency of Microsoft applications (Excel, Word, PowerPoint, etc...).
  • Good teamwork spirit and skill, self-motivated and willing to learn.
  • Phúc lợi công việc

  • Deal with the company.
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký