Motorcycle Service Assistant Manager
CareerLink's Client
Hồ Chí Minh
1 phút trước
source : CareerLink
  • Create group target, yearly activity on each service function, scheduling
  • Follow up progress of yearly target, activity
  • Make and execute visit plan to dealers for instruction : Standard, problem solving, 5S, etc.
  • Check & follow visit schedules of service member
  • Consulting & instruct to staff for make solution of service activity
  • Handle complaints from customers and / or any major occur
  • Investigate and solve technical problems facing dealers
  • Collect information : Market information, Other brand standard, Support of requirement from headquarter
  • Report service index, weekly / monthly report, dealer visit report
  • Other duties assigned by Head of section.
  • Sex : Male
  • Education University, College, Technical School
  • PC skills Microsoft Office Suite (Word, Excel, and PowerPoint)
  • Language level : English (Conversation level)
  • Other soft skills Good communication skill
  • Has at least 3 years of technical / service experience working with authorized dealers or distributor of motorcycle products
  • Other requires Personality : honest, result-oriented, sincere, flexible, hard-working.
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký