Secrectary (Real Estate Industry)
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Masterise
Tp Hồ Chí Minh
2 ngày trước
source : NHÂN LỰC NGÀNH LUẬT

Mô tả công việc

  • Ensure accurate, clear and efficient verbal and written translated communication between HOD and all staff, internal & external parties
  • Arrange, follow up and remind BOD about daily / weekly / monthly work schedule
  • Coordinate with external parties and internal departments to organize meetings, events,
  • Prepare required documents, take minutes and interpret in all meetings attended by HOD
  • Follow up and manage project progresses.
  • Coordinate with other departments in task planning and execution directed by HOD.
  • Provide admin assistance such as travel arrangement, document translation, etc.
  • Review all documents from other departments before submitting to CEO for approval.
  • Prepares reports required by collecting and analyzing information.
  • Other tasks required by HOD
  • Yêu cầu công việc

  • Bachelor Degree, major in English, Translation / Interpretation, Business Administration or relevant field
  • About 5-year-experience working as Personal Assistant / Secretary / Interpreter
  • Fluent verbal and written English
  • Planning, organization and time management skills
  • Report writing, communication, presentation, skills
  • Good at Microsoft Office : Word, Excel, PowerPoint
  • Honest, enthusiastic, high responsibility, be able to work under high pressure
  • Phúc lợi công việc

  • Heath care insurance
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký