Front Office Manager
SAMDI HOTEL
Đà Nẵng
8 ngày trước
source : Hoteljob

Mô tả công việc

  • Intergrade, train and supervise the team
  • Organize guest arrivals and departures.
  • Keep the various management charts updated inorder to monitor progress of business
  • Check invoicing and cash operations on a dailybasis.
  • Draw up sales strategies to maximize occupancy,rates and improve rooms results.
  • Ensure the upkeep of equipment and facilities
  • Handle any customer complaints and provide swiftsolution
  • Be familiar with preferences of regular guests.
  • Apply brand pricing policy and associatedprocedures and ensure that they are respected by the team
  • Ensure to offer the best welcome for guests witha high quality of services to develop Rooms department revenue.
  • Leads the Front Office team and create a goodwork atmosphere.
  • Make sure to respect labor laws in thisdepartment.
  • Work according to priorities.
  • Quyền lợi được hưởng

  • Effective-oriented working environment
  • Competitive benefits package
  • Social & Health Insurance according to Labour Law.
  • Yêu cầu công việc

  • At least 03-year experience in same position at 4 Stars hotel or resort
  • Management skills, plans organization, working arrangement
  • Individual and group work skills.
  • Yêu cầu hồ sơ

  • Job application Letter
  • Relevant certificates
  • Identify card
  • Curriculum vitae
  • Photo 4 x 6 (white shirt, blue background).
  • Lĩnh vực : Khách sạn / Khu căn hộ
  • Ngành nghề : Lễ tân / Thu ngân / Đặt phòng / Tổng đài / BC
  • Vị trí : Giám đốc, phó giám đốc Bộ phận / Trưởng phòng / Tổ trưởng
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký