Ninja Van is a tech-enabled logistics company on a mission to provide hassle-free delivery services for businesses of all sizes across Southeast Asia.
Launched in 2014, we started operations in Singapore and have become the region's largest and fastest growing last-mile logistics company, partnering with over 35,000 merchants and delivering more than 1,000 parcels every minute across six countries.
At our core, we are a technology company that is disrupting a massive industry with cutting-edge software and operational concepts.
Powered by algorithm-based optimisation, dynamic routing, end-to-end tracking and a data-driven approach, we provide best-of-class delivery services that delight both the shippers and end customers.
But we are just getting started! We have much room for improvement and many ideas that will further shape the industry.
Responsibilities
Quản lý các tài xế giao nhận trong đội của mình để theo tiêu chí KPIs của công ty.
Kiểm đếm hàng hóa theo biên bản hoặc trên hệ thống.
Giám sát hàng hóa giao trong ngày, đảm bảo hàng hóa phải được được giao đến khách hàng, đảm bảo hàng không bị tồn kho.
Kiểm soát hàng bàn giao giữa tài xế và warehouse, xử lý tình huống cho lộ trình của tài xế.
Hỗ trợ và khắc phục sự cố của tài xế trong quá trình giao hàng
Đảm bảo tất cả hàng đã dược giao phải xử lý trên App và hệ thống
Giám sát tài xế : đảm bảo tài xế hoàn thành lộ trình của họ đúng giờ, và trở về báo cáo COD trong ngày.
Duy trì chất lượng của đội xe : kỷ luật, thái độ của nhân viên giao hàng và hiệu suất công việc.
Nhận, kiểm tra, thu tiền và báo cáo COD trong ngày
Hỗ trợ các công việc có liên quan dưới sự phân công của Quản lý.
Requirements
Hiểu biết căn bản về vi tính, tin học văn phòng.
Chịu khó học hỏi, trung thực.
Tốt nghiệp THPT trở lên.
Có kinh nghiệm trong nghành Logistics là một lợi thế.