Customer Service (English Required)
KDDI Vietnam - HCM GNOC (Ho Chi Minh Global Network Operations Center)
Tp Hồ Chí Minh
2 ngày trước
source : NHÂN LỰC NGÀNH LUẬT

Mô tả công việc

New staffs will join in training course for 2 months

Main tasks :

  • Monitor and maintain the quality of customers’ network service provided by KDDI Corporation
  • Contact and corporate with KDDI’s Telecommunication partner to solve trouble occured to customers’ service
  • Seek for solution to improve and enhance the quality of service
  • Yêu cầu công việc

  • 21 to 26 years old
  • College degree or above
  • Fluent in English
  • No major or experience required
  • Positive
  • Willing to learn and acquire new knowledge
  • Able to work in both shifts (at least 7 night shifts / month)
  • THÔNG TIN KHÁC

  • Working time : work in shifts, 40 hours / week 3,5 days :
  • Day shift : 8 : 00 - 20 : 00
  • Night shift : 20 : 00 - 8 : 00
  • Staffs will have break time
  • Phúc lợi công việc

    Phụ cấp khác :

  • Meal allowance : allowance : allowance for night shift workers
  • Award for excellent individual and team
  • Tet gifts
  • Thời gian thử việc : 2 months
  • Đồng nghiệp :

  • Professional and dynamic working environment with friendly, helpful co-workers
  • Phúc lợi :

  • Salary raise and promotion twice a year
  • Teambuilding, Company trip, Parties...
  • English class for staffs
  • Social insurance according to Labour law
  • Ngày nghỉ :

  • 14 days off / year
  • 3 days paid sick leave / year
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký