Mô tả Công việc
In this role, you will :
Maintain excellent customer relations and customer service
Contribute to the improvement in profitability of the business through undertaking effective individual reviews and identifying opportunities for referral activity
Maximize customer satisfaction through exceptional customer service, providing information about products and services that suit and fulfill customers' needs
Build and strengthen customer relationships with existing customers and establish new relationships with potential customers
Meet service performance standards through responding to customer enquiries and resolving customer problems / complaints efficiently
Mentor new hire of band 8 in terms of sales & services
Yêu Cầu Công Việc
To be successful in the role, you should meet the following requirements :
Bachelor's degree
Knowledge of country retail capability
Experience of front line interactions and dealing with banking customers
Experience of working in a sales environment, and knowing how to achieve performance objectives
Excellent product knowledge
Strong ability to build relationships and rapport with customers
Strong communication skills
Good command of English in both writing and speaking
Influencing and selling skills
Familiarity with financial markets, investment products where applicable
Accuracy & commitment to getting it right first time.
Ability to consistently deliver outstanding customer service.
Ability to guide the junior colleagues (band 8) to the right direction of the bank
Thông tin khác
Hình thức : Nhân viên chính thức
Thêm vào ưa thích
Loại bỏ khỏi mục ưa thích
Bạn cần đăng nhập vào tài khoản của mình để thêm công việc này vào mục yêu thích của bạn. Nhấp vào "Tiếp tục" để đăng nhập hoặc tạo tài khoản mới. Sau đó, bạn sẽ có thể truy cập mục yêu thích của mình từ trang web của chúng tôi hoặc từ ứng dụng di động neuvoo.
Tiếp tục
Không, cảm ơn