Technical Service Executive
TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ GTC Việt Nam
Hồ Chí Minh, Vietnam
4 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

  • Planning and implementing customer service business activities including : Design, installation, warranty, maintenance and customer's visit in accordance with procedures and regulations of the company.
  • Managing and checking product quality
  • Assisting in new product development
  • Organizing and managing technical profiles and documents
  • Having responsible for supporting and counseling technical activities.
  • Proposing improvements or enhancing the quality of customer care activities.
  • Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor degree or higher of Technical engineer (Automation, Electronic, Mechanical Engineering, )
  • Fluent in English - Good communication skill, negotiation skill and sales consultant skill .
  • At least 02 year experience of customer service engineer or equivalent in the field of electronic or / and automation;
  • fresh graduation is accepted

  • Good command in CAD
  • Proficient in computer and application software .
  • Passionate and motivated people.
  • Fluent in English
  • Willing to work flexible hours.
  • Possess own transport.
  • Thông tin khác

  • Bằng cấp : Cao đẳng
  • Độ tuổi : Không giới hạn tuổi
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký