Specialist, Call Center
AIA Careers
Ho Chi Minh, VN
13 ngày trước

Reportto : Supervisor, Call Center

Position Objective : To support update customer information. To improve the quality of call center and standardize all inbound / outbound scripts with the purpose to give Customers better experience with the Company.

Roles and Responsibilities :

  • Perform daily Out bound calls to Customer to update telephone number from requirements
  • Check & update telephone number into system
  • To answer customer’s query if needed
  • In bound support during peak hour
  • Manage and monitor the quality of hotline calls through QC
  • Communication : Internal : related departments to solve customer’s requestExternal : Customers and agents
  • Job Requirements :

  • College / University graduate, preferably social science
  • Experience : at least 1+ years working experience in Customer Service / Call center / Complaint handling
  • Good communication skills in both Vietnamese and English
  • Good writing skill
  • Proactive, carefully, creative disposition to develop new ideas, good in problem solving skill.
  • Good computer skills : Word, Excel, Internet, Microsoft Outlook.
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký