Tuyển Nhân Viên Chứng Từ (Hàng Xuất)
Công Ty TNHH Star Concord (Việt Nam)
Tp Hồ Chí Minh
6 ngày trước
source : NHÂN LỰC NGÀNH LUẬT

Mô tả công việc

  • Receive shipping instruction from clients
  • Make bill of lading & get confirmation from clients regarding the bill
  • Send documents for agents right after finish document at Vietnam side
  • Request transhipment report from agents to update for clients about their cargo status
  • Continue to follow & update for clients until cargo delivered to consignee
  • Get invoice from shipping line, check & tranfer for Acc. dept. settle payment to get telex release in 7 days from vessel depart
  • Make Profit Statement, transfer for Acc. dept. to make invoice for clients & agents.
  • Yêu cầu công việc

  • College / University with Foreign Trade, Economic degree or relevant
  • 1 - 4 years’experience in Logistics / Supply Chain / Import - Export Industry
  • Highly self - motivated, self - confident
  • Adequate computer skills - MS Office
  • English communication is required
  • Good communication skill, customer focused, achievement driven, teamwork and able to work under pressure.
  • Phúc lợi công việc

  • Talk when interview.
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký