Sales Assistant
TNHH YKK Việt Nam
Tp Hồ Chí Minh
4 ngày trước
source : NHÂN LỰC NGÀNH LUẬT

Mô tả công việc

  • Handling and controlling orders from customer , communicate with customer
  • Making order form sending to another section to order for customer's order,...
  • Informing estimated production lead time, making quotation and contract
  • Follow up and update production status, vessel schedule
  • Prepare import / export shipping document for customer and closely follow up to ensure delivery to customer on time
  • Follow up and collect payment every month
  • Receive and respond all request, claim from customer after sales
  • General Office task
  • Yêu cầu công việc

  • Good arrangement and management at work
  • Hard working and eager to learn
  • Confident and flexible in comunication with custome
  • Be patient and carefull
  • Customer Service Expriences is the plus
  • English speaking, Can use Chinese is plus.
  • Phúc lợi công việc

  • Discussed in the interview
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký