Operations Process Specialist
Home Credit
Hồ Chí Minh, VN
6 ngày trước

JOB DESCRIPTION

  • Process management :
  • Participate in process review and comment
  • Coordinate with OPS Training team to update changes to relevant teams / departments
  • Participate in company projects to contribute ideas / comments on behalf of Operations
  • Process optimization :
  • Cooperate with relevant departments (such as : BPO, IT, OPS MIS, etc ) to optimize processes for gaining more efficiency and customer satisfaction
  • Come up with proposals for process changes whenever finding any ineffective processes
  • Be responsible for all required changes based on business changes / company projects (such as : updating internal work instruction, bonus scheme, etc )
  • Perform other related duties as required and assigned by OPS Process and QA Manager.
  • Contact : Mr. Cuong

    Email : cuong.bq homecredit.vn

    Phone : +84 28 3513 6868 Ext : 11077

    JOB REQUIREMENTS

  • Bachelor degree
  • At least 1 years experience in process area
  • Intermediate user in MS Office
  • Presentation skill
  • Good at English
  • COMPENSATION & BENEFITS

  • 13th Salary Fixed and KPI Bonus
  • PVI Health Care
  • 24 / 7 Accidental Insurance
  • 100% Social Insurance Pay
  • Meal + Phone Allowance
  • Yearly Medical Checkup
  • 15 Annual Leaves
  • Professional and Transparent Working Environment.
  • Apply Latest Financial Technology in the World
  • JOB LEVEL

  • Specialist / TL / Sup
  • Office Hour
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký