Talent & Culture Manager
Accor
VIETNAM
1 ngày trước
source : Wizbii

Key tasks

  • Prepare and implement Talent & Culture and Learning & Development budget, guidelines, policies and procedures in compliance with corporate direction and legal requirements.
  • Manage the brand integration and learning & development strategy that brings efficiency to the employee performance.
  • Manage the hotel activities of recruitment & selection, training, payroll, benefits, legal compliance and employee relations.
  • Take the lead in the performance management
  • Initiate and implement activities to ensure maximum staff satisfaction and engagement process.
  • Be an inspiration to all hotel staff to achieve luxury levels of performance.
  • Be an example of Brand Standards, and a champion of grooming and appearance guidelines.
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký