Operation Admins
Trends & Technologies, Inc. Vietnam Co., Ltd
Hồ Chí Minh, Vietnam
17 giờ trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

  • Receive customer request, respond, consult customers for product and provide services.
  • Co-ordinate with relative department, prepare relating document for meeting with suppliers, customers.
  • Coordinate with relative department to make a tender, quotation.
  • Work closely and coordinate with oversea suppliers for processing the purchase order, provide documents and follow up the order processing until delivery.
  • Assist Accountant team to issue invoice, make payment for supplier.
  • Support Import & Export documents / find and follow up forwarder to do shipment.
  • Coordinate with engineer to support customer and arrange the goods to deliver onsite.
  • Manage an extra work efficiently, manage document by control system.
  • Be responsible for stock list & inventory, follow the material balance, manage all equipment and goods arrive and sent out to customer;
  • advise to place new order when necessary.

  • Other duties assigned by the Management
  • Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor in Business Administration or related
  • Good written and verbal communication skills in English & Vietnamese
  • Management and organization skills, attention to details and manage time effectively
  • Hardworking, positive and high responsibility
  • Experience in administration at least 2 year
  • Thông tin khác

  • Bằng cấp : Cao đẳng
  • Độ tuổi : 25 - 35
  • Giới tính : Nữ
  • Hình thức : Nhân viên chính thức, Thực tập
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký