Customer Service Executive
Saint-Gobain Vietnam
Hồ Chí Minh, Vietnam
2 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

All enquiries handle from customer

Sales team support, issue quotation, purchase order to source plant

Ensure the shipments will arrive on time.

  • Handle all enquiries from customers
  • Supporting sales team, follow up sales enquiries.
  • Issuing quotations and email / faxes to customers.
  • Processing order, issue PO to source plant.
  • Monitor shipments, ensure that they will arrive on time.
  • Coordinating with Logistics on transportation concerned and freight forwarding company
  • Issuing tax invoice, verify invoices from supplier
  • Handling and follow up complaints until compensation has been made to customer.
  • Answering customer queries and resolving common problems.
  • Develop, keeping track, prepare and update sales and orders working files
  • Carry out the daily routine and activities with safety operating, minimize environmental and health aspect
  • Report to Supply Chain Manager SEA
  • Yêu Cầu Công Việc

  • Working experience in Customer service, or Trading service, or Import / Export
  • Positive attitude to work under limited of time, and other related stakeholders’ pressure.
  • Knowledge of SAP is an advantage.
  • Good at English and MS. Office
  • Thông tin khác

  • Độ tuổi : Không giới hạn tuổi
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký