Coordinator
Chi nhánh TNHH INTERTEK Việt Nam
Hồ Chí Minh, Vietnam
2 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

  • Handle account of client;
  • Build up "multifaceted" close relationship with client;
  • Meet client to discuss about their requirement or their procedure for audit;
  • Provide immediate support and effective solutions to help clients' business issues or problems;
  • Receive audit request from client or from Global Coordinator and factory;
  • Contact factory and send them the quotation, proposed audit date, window time for their approval and confirmation;
  • Issue Invoice and send report to client or factory;
  • Uploading report on client website such as GSCC;
  • Follow up CAP of factory per client’s requirements;
  • Do weekly report for CSR Manager.

    Yêu Cầu Công Việc

  • University degree in major in related field;
  • Excellent in writing and speaking English;
  • Have 01 year working experience in office tasks;
  • Good understanding of audit procedure and good problem solving ability;
  • Be able to complete job accurately & timely;
  • Careful, hardworking, team work spirit and willing to work overtime;
  • Ability to work under high pressure.
  • Thông tin khác

  • Bằng cấp : Đại học
  • Độ tuổi : 23 - 28
  • Giới tính : Nữ
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký