Human Resources staff
HR Vietnam’s ESS Client
Hồ Chí Minh, Vietnam
20 giờ trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

  • Calculate salary, PIT, social insurance
  • Do the works relating to PIT, social insurance procedure
  • Do / follow up the works in the procedure of training aboard (visa, residence, )
  • Do / follow up preparing application for work permit and residence card
  • Follow up the process of recruitment and receiving new employees
  • Labor management
  • Check payment documents
  • Follow up the works relating to networks, email problems, computer troubles
  • Translate internal documents from English to Japanese and vice versa
  • Other tasks assigned by Manager and BOD
  • Bachelor degree
  • Had 2 experience years in General Affairs Section or HR at Japanese company
  • Be able to communicate in Japanese (N3 or higher) and English is the advantage
  • Be able to use office computer fluently (Word, Excel, PPT)
  • Thông tin khác

  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Step 2
    Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký